logo
امروز : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۰۴۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پليس راهنمايي ورانندگي استان زنجان خبرداد

5 کشته و مجروح بر اثر برخورد 2دستگاه خودرو در زنجان

5-کشته-و-مجروح-بر-اثر-برخورد-2دستگاه-خودرو-در-زنجان

رئیس پليس راهنمايي ورانندگي استان زنجان با اشاره به حادثه تلخ برخورد دو خودرو در زنجان گفت: در این حادثه دو نفر از سرنشینان به دلیل شدت جراحات واره جان خود را از دست دادند.

علي اصغر شيرمحمدي در گفت‌و گو با موج رسا; از برخورد2 دستگاه خودروی سواری پژو 405 و پژو پارس در داخل شهر زنجان خبر داد و اظهار کرد: در اين حادثه 2 نفر كشته و 3 نفر مجروح شدند.

وی عنوان کرد: بامداد امروز برابر اعلام مركز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک حادثه رانندگي در خيابان امام تقاطع صدر جهان زنجان بلافاصله واحدگشت پليس راهور به محل حادثه اعزام شد.

رئیس پليس راهنمايي ورانندگي استان زنجان افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده كردند  يك دستگاه سواری پژو 405 با يك دستگاه سواري پژو پارس به شدت برخورد كرده است .

وي بیان کرد: متاسفانه در اين حادثه، يك  نفر  در دم فوت و4 نفر دیگر نیز مجروح شده و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

رئيس پليس راهنمايي ورانندگي فرماندهي انتظامي زنجان با اعلام اينكه يك نفر نيز به علت شدت جراحات وارده در بيمارستان جان باخت خاطرنشان کرد: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان پليس راهور در دست بررسی است.

وي در ادامه از رانندگان و مسافران خواست با توجه به بارش نزولات جوي و لغزنده بودن جاده‌ها و خیابانها قوانين راهنمايي و رانندگي را بيشتر رعايت كنند.

//ع

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر